четвъртък, 8 април 2010 г.

Относно Manchester United - Bayern 3:2 и ШЛ

MARK OUT!!!Просто снощи избухнах.Накефих се,виках,пищях,лудях и накрая пръднах два пъти(:/).В спортал пише,че за първи път от 7(!!!)години насам няма да има английски тим на 1/2 финал в Шампионската Лига - еми,крайно време беше.Снощния мач беше жесток!Буквално жесток!В началото си бях разочарован - все пак Манчо поведоха с 3-0,но гола на Олич ме накефи.Казах си HOLYSHIT!!!А пък тъпите коментатори дори не го отбелязоха като нещо голямо.Личеше си,че са тъпи Юнайтед маркове.Второто полувреме го чаках с интерес,няма какво да си кривя нещата.Между другото смятах да пусна специално издание на BTM(обикновено ще го пускам само за любимите си отбори),но ме домързя.В него щях да кажа,че Манчо ще бие,но байерн ще се класира.Поне се надявах мюнхенци да продължатнапред.Наистина.Сега да се върна на второто полувреме.1.Сър Алекс е КРЕТЕН!!!Ще играе с 4-ма защитници и 5-ма халфа?Рийли?Рийли?Епик фейл....очаквано Байерн ги притиснаха,сгъчкаха ги и следваше удар след удар.Робен!Това е човекЪТ!Поздравления,моето момче!Да видиш тъжните физиономии на манчестъровци и псуващите и плачещи фенове на Юнайтед в спортал е чисто и просто PRICELESS!!!

Какво да кажа за ШЛ....Интрига вече няма.Има само една истина - БАРСА,БАРСА,ШАМПИОН!Финалът е ясен - Barcelona-Bayern Munich.Както беше казал Пике,ако Барса спечели ШЛ на Сантяго Бернабеу ще е супероргазъм.Чисто,просто,точно,ясно - това е истината.С нетърпение ччакам 21 април,заради поредния хет трик на Меси и тъжните физиономии на (Пр)Интер.

2 коментара:

  1. Цък цък цък - Барселона - Байерн на финал. Хмммм... I don't think so... Защо? Защото Лион ще смачкат Байерн и ще са на финала срещу Барса. Там вече ми е все тая, понеже и двата отбора са ми любими.

    ОтговорИзтриване
  2. Истината е,че намене ми е все тая.Важното е Барса да са на финал,но Байерн победиха Манчестър!!!"Лион ще смачкат Байерн".Силно се съмнявам. :/

    ОтговорИзтриване